ZARZĄDZANIE RZECZĄ WSPÓLNĄ NA OSIEDLACH DOMKÓW JEDNORODZINNYCH

Oferta dotycząca profesjonalnej i kompleksowej usługi w zakresie zarządu rzeczą wspólną na deweloperskich osiedlach domków jednorodzinnych, na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, obejmuje następujące czynności:

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA

  1. Przygotowanie pełnomocnictwa dla zarządcy rzeczy wspólnej wraz z uzyskaniem podpisów od wszystkich właścicieli domków jednorodzinnych.
  2. Przygotowanie i organizacja zebrań właścicieli domków jednorodzinnych oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
  3. Prowadzenia i przechowywanie dokumentacji.
  4. Przygotowanie planu remontów rzeczy wspólnej.
  5. Zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców.
  6. Przygotowywanie pod względem formalno – merytorycznym umów zawieranych z wykonawcami i dostawcami.
  7. Bieżąca kontrola stanu technicznego rzeczy wspólnej w tym przeglądy wynikające z prawa budowlanego i innych przepisów.

OBSŁUGA TECHNICZNA

  1. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji.
  2. Utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia ( w tym odśnieżanie i sprzątanie).
  3. Konserwację urządzeń małej architektury, placów zabaw oraz pielęgnacji trawników, żywopłotów i drzewostanu.
  4. Pogotowie awaryjne.
  5. Realizacja remontów.

OBSŁUGA KSIĘGOWA

  1. Prowadzenie ewidencji kosztów zarządu części wspólnej nieruchomości.
  2. Archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych.
  3. Otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek, wszystkich kosztów dotyczących zarządu rzeczą wspólną.
  4. Pozyskiwanie dofinansowań, kredytów i pożytków.
  5. Windykacja należności powstałych w czasie sprawowania zarządu rzeczą wspólną – pomoc prawna w tym zakresie.
  6. Naliczanie ustawowych lub uzgodnionych odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością – pomoc prawna w tym zakresie.
  7. Dostęp do internetowej kartoteki danych, dotyczących rozliczeń z poszczególnym właścicielem domku jednorodzinnego z uwzględnieniem RODO.

OBSŁUGA PRAWNA

Zakres oferowanej usługi obejmuje następujące zadania:

  1. Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości i korygowanie błędów.
  2. Dochodzenie ewentualnych należności od poprzedniego zarządcy.
  3. Dochodzenie wydania kompletnej dokumentacji nieruchomości od poprzedniego zarządcy lub dewelopera.
  4. Dochodzenie napraw gwarancyjnych i z tytułu rękojmi.